Plan

Iedere organisatie is uniek en ontleent haar bestaansrecht aan een onderscheidend en relevant aanbod. Wat maakt jouw organisatie en aanbod bijzonder?

Activiteiten:

  1. Inventarisatie & analyse huidige propositie en content
  2. Beantwoorden van de vier ‘kompasvragen’
  3. In kaart brengen hoofdroutes van de customer journey
photodune-7831323-chess-m
Onze realiteit wordt gevormd door een weefsel van verhalen. Verhalen die invloed uitoefenen op kennis, houding en gedrag. Het beste verhaal wint… altijd.

Wat is het verhaal van jouw organisatie? Welke verwachtingen roep je op en hoe sluiten deze aan bij de ervaringen van je klanten?

Hoe luiden de antwoorden op de volgende vier kompasvragen: wie ben je, wat breng je, waar sta je voor en waar ga je voor?

Op welke wijze krijgen deze antwoorden vorm in organisatie, missie en content? En sluit je content aan bij de customer journey van je belangrijkste doelgroepen?

Verder naar ‘PLOT’

Gert van Exel
Oosterbeek

Ik ben een ervaren communicatieprofessional met een universitaire achtergrond Economie. Sinds 1995 ben ik actief in de wereld van communicatie, marketing & infotainment. De laatste jaren focus ik me vooral op verhaalstrategie en storytelling. Op het snijvlak van strategie, creatie en storytelling 'empower' ik ondernemers en marcom-professionals om op zinvolle en effectieve wijze hun cirkel van invloed te vergroten.

Portfolio Present & Past
Story of Johnny
Ontroerend: value in action