Plot

In welke context krijgen jouw missie en activiteiten betekenis? Welke veranderingen breng je teweeg? Wat maak je mogelijk voor je doelgroepen?

Activiteiten:

  1. Bepaling van de sleutelbeloften
  2. Ontwikkeling van een effectieve contentstrategie
  3. Briefing en begeleiding van creatie & contentontwikkeling
Storytelling contentstrategie customer journey

Storytelling to match customer journey

Transparantie in het digitale tijdperk heeft vertrouwen tot een schaars goed gemaakt. Vertrouwen vraagt om competentie, consistentie en humaniteit.

Vertrouwen is direct verbonden met je merkbelofte. Daarmee roep je verwachtingen op bij klanten die uiteindelijk moeten stroken met de merkervaring op alle ‘touch points’ van je organisatie.

Aandacht vormt het volgende obstakel in onze wereld van information overload. Aandacht krijgen en aandacht vasthouden, hoe doe je dat? Een complex samenspel van ‘engaging content’ – verhalen die je raken – enerzijds en relevante ‘targeting’ anderzijds.

Mensen gedragen zich vaak anders dan ze in onderzoeken beweren. Via de interacties tussen (potentiële) klanten en je content kun je dit gedrag in beeld brengen. Dit helpt bij het matchen van de juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon.

De ontwikkeling en optimalisatie van relevante content is ‘ongoing business’. Ontwikkelen vraagt om het juiste ‘kompas’, optimalisatie om het verzamelen en analyseren van de juiste data.

Verder naar ‘PLAY’

Gert van Exel
Oosterbeek

Ik ben een ervaren communicatieprofessional met een universitaire achtergrond Economie. Sinds 1995 ben ik actief in de wereld van communicatie, marketing & infotainment. De laatste jaren focus ik me vooral op verhaalstrategie en storytelling. Op het snijvlak van strategie, creatie en storytelling 'empower' ik ondernemers en marcom-professionals om op zinvolle en effectieve wijze hun cirkel van invloed te vergroten.

Portfolio Present & Past
Story of Johnny
Ontroerend: value in action